Thursday, August 27, 2009

6 th Ramadhan

Salam semua...
Menu apa hari ini? Menu kami...
  1. Dory fish fillet + salad + homemade potato wedges
  2. Nugget + hotdog + fries ~ for the kids
  3. n air laici
Kentang dipotong wedges, direbus, dimarinade with some spices, celup dlm putih telur n tepung then goreng

Ikan dory dipotong2, marinade with some soy sauce, golek dgn putih telur, lumur dgn breadcrumbs then...


hasil before goreng
p/s: i'm running out of bread utk buat breadcrum so my alternative, biskut cream craker hancurkan + nestum...
menu budak2


menu untuk buka budak ;p
p/s: this is my first time buat fish n chip ni, resepi pun copy dari internet. Frankly speaking, xde la sedap sgt, but then husband makan macam sedap je...




3 comments:

  1. Hi Inda.. it's good to know the writting on my blog touched at least a soul out there. I share the same feeling 1st time I read it.

    Your posting here seems to be very tempting! maybe I'll ask someone out there to cook it for me :)

    Err.. even better when I got to know that I share the same name with your husband! tc ya!

    ReplyDelete
  2. wah fish and chips pulak...dah lama wanie tak buat...nak kena cari fish fillet la weekend ni...hehehe

    ReplyDelete
  3. ooppss...inda jadi nak buat canvas photo tak?

    ReplyDelete